سئو سایت - طراحی سایت

آموزش سئو سایت

سئو سایت - طراحی سایت

آموزش سئو سایت

  • ۰
  • ۰

از جمله خدمات سلام وبستر می توان به طراحی و بهینه سازی سایت اشاره کرد . 

مهمترین موضوع در خصوص سئو سایت این است که شما تصمیم به ورود به یک رقابت را دارید، یک رقابت که نتیجه آن آمدن به صفحه اول گوگل بر اساس موضوع شغلیتان است، رقابتی که در حال حاضر با موضوع شغلی شما سایت های هستند که ۱۰ رتبه برتر گوگل را به خود اختصاص داده اند، جایگاهی که نه اتفاقی و نه براحتی آن را کسب کرده اند و مسلما به راحتی هم جایگاه خود و مشتریانی که از آن طریق برایشان حاصل می شود را به شخص دیگری نخواهند داد.

برای ورود به این رقابت اولین اقدام ما تحلیل موضوع شغلی شما در وب، تحقیق و تحلیل رقبا شما، تحقیق کلمات کلیدی هدف در زمینه شغلی شما است و سپس تدوین یک برنامه و استراژی یک ساله برای سئو شما خواهد بود.

شرح خدمات سئو سایت

در راستای بهینه سازی یک سایت با هدف کسب رتبه های برتر در نتایج جستجو گوگل بر اساس موضوعات مربوطه به طور کلی دو اقدام مهم انجام می شود، اول بهینه سازی سایت برای کاربران و مخاطبین سایت با این هدف که بهترین تجربه کاربری و احساس رضایت را برای مخاطبین به همراه داشته باشد و دوم بهینه سازی سایت برای ربات های جستجوگر به نحوی که ربات ها بتوانند به سادگی به کلیه بخش های سایت دسترسی داشته باشند و بتوانند موضوع و مفهوم هر صفحه از سایت را به خوبی درک کنند و به سادگی مطالب سایت را خوانده و فهرست بندی کنند.

در راستای بهینه سازی سایت تمام هدف ما این است که گوگل متقاعد شود اگر کاربری را متناسب با موضوع شغلی شما وارد سایت شما کرد تمامی نیازهای آن کاربر در خصوص موضوع و عبارت جستجو شده، در بالاترین سطح کیفی خودش پاسخ داده می شود، به گونه ای که نیاز به جستجو های مجدد در سایر سایت ها نداشته باشد.

روند بهینه سازی یک سایت و کسب رتبه در گوگل هیچ رمز و راز پنهانی ندارد و در ادامه شرح کلیه خدمات و کارهایی که در بحث بهینه سازی سایت شما انجام می شود به صورت دسته بندی شده و با ذکر عنوان های مهم نوشته است، در صورتی که هر یک از اقدامات و یا جزئیات مربوطه برای شما نامفهوم می باشد یا برای شما جای سوال دارد با کمال میل می توانیم پاسخگو سوالات شما باشیم.

از دیگر خدمات سلام وبمستر می توان به دوره های آموزشی سئوسایت اشاره کرد .

صفحه خدمات سلام وبمستر

  • ۹۸/۰۴/۱۲
  • hi webmaster

نظرات (۲)

  • نـــــــNedaـــــــدا
  • وبلاگ خوبی دارید
    اگر در رابطه با طریقه گرفتن بک لینک آموزشی بزارید عالی میشه
    مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی